1. |
2. (1) על ידי מוביל אוירי ועל ידי מארגן שניתנו להם רשיונות הפעלה לפי סעיף 2(א) לחוק ואלא אם הרשיונות האמורים תקפים; (2) אם היא מותרת בתקנה 4 וניתן לגביה אישור מראש ובכתב מאת המנהל. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. (ב) המנהל יאשר את טיסות השכר ואת החכירה כאמור בתקנת משנה (א) לפי הוראות תקנות אלה ובכפוף לתקנות 48 ו–48א לתקנות הטיס (הפעלת כלי טיס וכללי טיסה), התשמ"ב-1981. (ג) בכלי טיס חכור בטיסת שכר, יצויינו דבר היותו חכור וזהות המחכיר באופן בולט בתאי הנוסעים בכלי הטיס. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
17. |
18. |
19. |
20. |
21. |
22. |
23. |
24. |
25. |
26. |
27. טיסות שכר בין ארה"ב לבין ישראל יופעלו על ידי מוביל אוירי מאושר בידי הרשויות המוסמכות בארה"ב, שהמציא עותק האישור לאגף והוא בעל רשיון הפעלה לפי סעיף 2 לחוק, או על ידי מוביל אוירי ישראלי שרשיון ההפעלה מתיר לו להפעיל טיסות שכר כאמור, ובכפוף לתקנות אלה. |
28. המנהל רשאי להתלות או לבטל רשיון הפעלה של מוביל אוירי של ארה"ב שלא נקט אמצעי בטחון מספיקים, להנחת דעתן של הרשויות המוסמכות לכך, לפי חוק הטיס (בטחון בתעופה האזרחית), התשל"ז-1977. |
29. |
30. |
31. |
32. |
33. |
34. |
35. |
36. |
37. |
38. |
39. המנהל רשאי לפטור מארגן או שוכר מתחולת הוראות מסויימות בתקנות אלה, אם הוכיח להנחת דעתו כי חתם בתום לב לפני יום ו' באדר התשמ"ב (1 במרס 1982) על הסכם שכר המבוסס על תקנות רישוי שירותי התעופה (טיסות שכר), התשל"ט-1978, ובתנאי שפטור כאמור לא יינתן אלא לגבי עונת הקיץ של שנת 1982, והבקשה למתן הפטור האמור הוגשה למנהל לא יאוחר מיום י"ד בניסן התשמ"ב (7 באפריל 1982). |
40. תקנות רישוי שירותי התעופה (טיסות שכר), התשל"ט-1978 - בטלות. |
41. |