שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קרטונים לאריזה

חדשות

קרטונים לאריזה, צילום:
קרטונים לאריזה
12/05/2019, כתיבת מומחים

הכירו את חכמת ההמונים ותורת האריזה, סוגי קרטונים לאריזה שקיימים, הבדלים, מחירים וזמני אספקה למשלוחים כמו גם איסוף קרטונים באופן עצמאי.

לבחירתכם קרטונים לאריזת לבגדים, קרטוני תלייה, קרטוני ארכיב, קופסאות אריזה, קופסאות אחסון ופתרונות אחרים ופטנטים לאריזה שלא יספרו לכם בשום מקום אחר.

קרטונים לאריזה של בגדים ותכולה

קרטון אריזה לבגדים הוא הסוג הנמכר ביותר, והשכיח ביותר לאריזת דירה לפני הובלה.
מידות קרטון אריזה לבגדים סטנדרטי הינו באורך 60 ס"מ ובגובה 40 ס"מ ברוחב הנע בין 30-40 ס"מ. תוכלו לרכוש גם קרטון אריזה בינוני באורך 50 ס"מ אשר ישמש להפליא, לכן מומלץ מאד שיהיו לכם לפחות 2 גדלים.

סוג קרטון אריזה לבגדים ב-90% מהמקרים יהיה קרטון חד שכבתי, כלומר חד גלי.
פירושו של דבר שהוא חזק מספיק לשאת תכולה מלאה של בגדים, סדינים, מגבות, מעילים, ועוד מגוון חפצים המיועדים לאריזה.

סוג נוסף הוא קרטון דו גלי, כלומר דו שכבתי. מטרתו היא בעיקר לארוז כלי זכוכית שמשקלם מצטבר למשקל כבד כשהקרטון מלא וכן לאריזת ספרים, מחברות וקלסרים. יחודו של קרטון הוא חוזקו ועמידותו הבלתי רגילה לשאת משקלים כבדים מבלי לקרוס או להיקרע.

מחיר קרטון אריזה ינוע בשוק בין 4.5 ₪ ועד 8 ₪. אצלנו המחיר רק 4.5 ₪ ועד 6 ₪ תלוי במבצעים שיש לנו חדשות לבקרים. אם אתם רוצים לקנות קרטון אריזה להובלה בזול ,רכשו מארז חבילת קרטונים להובלה ומעבר דירה בהתאם למספר החדרים בביתכם ותוזילו משמעותית את עלות הקניה.

קרטוני אריזה לתליית בגדים

הגיע הזמן שתכירו את קרטון האריזה המופלא הזה, כי עוד כמותו בכל משפחתו...
זהו קרטון גדול מימדים המאפשר לכם לתלות על וו תליה את כל השמלות, החליפות והבגדים שאתם ממש לא רוצים לקפל לתוך קרטון אריזה.

סוג הקרטון תלייה יהיה תמיד דו שכבתי- דו גלי, הוא חזק מאד, קשיח ביותר והוא הופך לכם את החיים לקלים. אפשר גם לאחסן בו בגדים, גם להוביל בו בגדים בעת מעבר דירה – פשוט מוצר נפלא.

מחיר קרטון גלי לאריזת בגדים על גבי קולבים יעלה לכם בין 25 ₪ ליחידה ועד 40 ₪ ליחידה. תלוי בגודל הקרטון. חשוב לציין כי קרטון התלייה מגיע עם וו תליה גדול אך ללא הקולבים.

מידות קרטון תליה לרוב נע בין 60 ס"מ רוחב ועד 100 ס"מ רוחב, בגובה ממוצע של כ-120 ס"מ.
על מנת להזמין קרטון תליה למעבר דירה מומלץ להתקשר ולבדוק מהם הסוגים במלאי ומחירם או פשוט לקנות כאן באתר.

קרטוני ארכיב לאריזה

קרטון ארכיב הוא קרטון בעל מכסה שעיקר מטרתו היא אחסון של קלסרים וספרים.
מידות קרטון ארכיב הן 390*320*370 ס"מ והוא מגיע מקופל, כך שכל שנותר לכם הוא לפתוח אותו ללא כל צורך בשימוש בדבק על מנת לסוגרו.

סוג קרטון ארכיב ברובו יהיה דו שכבתי למעט המכסה. הקרטון הזה קשיח במיוחד, עמיד במיוחד ובגלל גודלו, ניתן לרכז קרטוני ארכיב זה על גבי זה, ללא כל חשש.

מחיר קרטון ארכיב בודד יעלה לכם רק 6 ₪ כולל מע"מ כמובן והוא כולל את המכסה, אז שלא יעבדו עליכם וימכרו לכם אותו בנפרד. מחיר מארז קרטוני ארכיב יכול להוזיל לכם את המחיר ליחידה עד ל-5 ₪ כולל מע"מ. הוזלה משמעותית של 20%!

קופסאות אחסון נעליים

רק ב- getpacking תוכלו למצוא את קופסאות האחסון החדשות והגאוניות מבית היוצר הסיני.
מחיר קופסאות נעליים לאריזה ואחסון נמכרות בסטים של 6 יחידות בעלות של כ-100 ₪ בלבד. הפטנט הוא שכל סוג נעלים נמצאות בקופסא נפרדת לחלוטין, בעלת דלת חזית שקופה שתאפשר לכם שליפת נעליים במהירות.

מידות הקופסאות אחסון מתאימות לנעליים עד מידה 44 לכל סוגי הנעליים למעט מגפיים. כך תוכלו לאחסן נעלי עקב, נעלי ספורט, נעלי ערב, כפכפים ועוד.

קרטונים לאריזה ומוצרים תחליפיים

רגע לפני שאתם רוכשים קרטונים לאריזת תכולה, הרשו לנו להציע לכם כמה פטנטים שיחסכו לכם כסף. האחד נקרא – שקי יוטה. זהו שק בגדול 1 מטר* 1 מטר* 1 מטר. קוביה של ממש עם יכולת נשיאה של למעלה מ-200 ק"ג. בשק יוטה תוכלו לארוז שמיכות, פוכים, סדינים, מגבות ועוד.

אז במקום לקנות רק קרטונים לאריזה במחיר זול ומשתלם בהזמנה מיידית, קחו אתכם עוד 2-3 שקי באלה-יוטה, לארוז בהם את כל צעצועי הילדים, את משטח השינה של הכלב ואת כל הפיצ'פקעס שיש לכם בבית ותחסכו הרבה מאד כסף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:251
קומיט וכל טופס במתנה