שלח לחבר
דף הבית > חדשות משפטיות > קידום בגוגל – כללי עשה ואל תעשה

חדשות

קידום בגוגל – כללי עשה ואל תעשה, צילום: pixabay
קידום בגוגל – כללי עשה ואל תעשה
01/05/2019, כתיבת מומחים

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות חדשים ולחשוף את העסק לקהלי יעד מגוונים, הינה בניית אתר אינטרנט לעסק. ככל שאתר האינטרנט בנוי בצורה איכותית יותר וככל שהמסרים המועברים בו הם חדים וברורים יותר, כך גדלים הסיכויים שגולשים המגיעים אל האתר יהפכו בסיכומו של עניין ללקוחות משלמים. קידום בגוגל מסייע בשיפור המיקום של האתר והעלאה שלו למקום גבוה ככל האפשר בביטויים הרלבנטיים עבור העסק. כיון שגוגל מעניקה חשיבות רבה לאיכות האתר ולאיכות והרלבנטיות של החומר שבתוכו, ישנה חשיבות רבה בכתיבה והטמעה של תוכן רלבנטי ואיכותי ככל האפשר באתר. בשורות הבאות נביא מספר כללי עשה ואל תעשה, שיסייעו לקדם את אתר האינטרנט של העסק שלך וימנעו בעיות בהמשך.

כללי קידום של גוגל

מאז הגיח מנוע החיפוש גוגל לאוויר העולם, חלו בו שיניים מפליגים. אם בתחילת הדרך יתן היה לקדם אתר אינטרנט בקלות יחסית, הרי שהיום מדובר במשימה קשה, המחייבת מקצוענות והבנה מעמיקה של האינטרנט בכלל, ושל גוגל בפרט. עם השנים הצטבר מספר גדול של מאפיינים וכללי עשה ואל תעשה המסייעים לקידום אתר ברשימת החיפוש. הכללים של גוגל נודעים לכל המישורים ותחומי הפעילות, החל מהמבנה של האתר המקודם, עבור דרך התכנים המצויים בו וכלה במידת הרלבנטיות של המסרים המועברים באתר. המומחים של גוגל יצרו מספר רב של אמצעים טכנולוגיים ואחרים, המאפשרים למנוע החיפוש לזהות במדויק את צרכי הגולש, ואת מידת ההתאמה של האתר המציע לו את שירותיו הטובים ביותר.

המותר והאסור בקידום אתרים בגוגל

כאמור, מאז 1997 נוצרה רשימת כללי עשה ואל תעשה בנושא קידום בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל אוסר על העתקת תכנים, עלול להעניש את האתר המעתיק ולהעלים אותו ממנועי החיפוש. בנוסף, גוגל מחייב הצגה ברורה של קישורים והימנעות מהאפשרות להעביר גולשל דף אינטרנט אחר, בלא שהתכוון לכך מלכתחילה. בנוסף, אתרים המביאים את הגולש מצב שבו הוא מחויב להשאיר פרטים בעל כורחו, בלא אפשרות לצאת מהאתר, עלולים להיענש בחומרה.

באשר לכללי העשה – גוגל אוהב תכנים מקוריים, איכותיים המושכים אליהם את הגולשים. כיון שגוגל יכול למדוד את זמני השהייה הל כל גולש, הוא יכול גם לזהות תכנים רלבנטיים ואיכותיים. ככל שגולש נשאר זמן רב יותר באתר, הרי שהסיכויים שהחומר המצוי שם מעניין אותו.

אם יש לך עניין לבצע קידום בגוגל לאתר האינטרנט שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לבצע שיפורים באתר ולקדם אותו, באופן שיגדיל מאד את ההכנסות מהאתר. קידום בגוגל עולה כסף, אבל שווה זהב.  

 

הרשמה לניוזלטר
באפשרותכם להירשם לניוזלטר תקדין ולהתעדכן באופן יומי בחדשות המשפטיות החמות ביותר, בתקצירי פסקי הדין החשובים ביותר שניתנו לאחרונה, בעידכוני החקיקה ובעוד מידע חשוב. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל שלכם ותקבלו את הניוזלטר לתיבת הדואר שלכם.
הרשם עכשיו
תקדין
/HashavimCmsFiles/images/banners/banner-commit2022.jpg
17 | S:160
קומיט וכל טופס במתנה